5 minut pro štíhlé ruce

Chcete zpevnit paže? Naplňte litrové láhve vodou a pusťte se do cvičení pod vedením trenéra Vlada Kalečíka.

Předpažování

Uchopíme láhve a nakročíme si jednou nohou dopředu. Paže jsou mírně pokrčené v loktech. S výdechem zvedáme natažené paže nahoru. S nádechem spouštíme dolů. Lopatky a ramena nesmějí vyjíždět nahoru.
Opakujte 15x ve 3 sériích, nezapomínejte na změnu přední nohy.

Upažování

Vstoje uchopíme láhve s vodou a pokrčíme ruce do pravého úhlu. S výdechem zvedáme láhve do úrovně ramen. S nádechem spouštíme zpátky do výchozí pozice. Nezapomeňte, že paže jsou stále pokrčené v pravém úhlu.
Opakujte 15x ve 3 sériích.

Posilování vleže

Lehneme si na záda, uchopíme láhve s vodou, s výdechem zvedáme láhve do natažených paží, s nádechem spouštíme zpět.
Opakujte 15x až 20x ve 4 sériích.

Zvedání jedné láhve

Vstoje uchopíme láhev do jedné ruky. Druhou rukou si můžeme podepřít loket pracující paže. Z výchozí pozice spouštíme láhev dolů. Když dosáhneme krajní pozice, s výdechem zpátky do natažení.
Opakujte 15x ve 3 sériích na každou ruku.


Článek vyšel v časopise Dieta 12/2014.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.