Bodystyling

Bodystyling využívá prvky z klasického aerobicu - zejména choreografii pro zahřátí těla - a posilování jednotlivých částí a zejména problémových partií těla. Bodystyling je další novinkou ve světě aerobicu, která pomáhá tvarovat postavu.

5 cviků pro celé tělo 02

5 cviků pro celé tělo

Cítíte se čím dál rozlámanější kvůli předvánočnímu úklidu a shonu? Protáhněte se s námi a procvičte celé tělo pomocí pěti cviků inspirovaných jógovým cvičením. Cviky, které uvolní tělo i mysl, pro vás komentuje trenér hit fitness flóra Honza Jirkal.
pokračování článku...
8min05

8 minut na zpevnění

Vyzkoušejte rozcvičku trenérky Petry Munduchové, díky které zpevníte tělo, posílíte core a přestanou vás bolet záda a klouby.
pokračování článku...
bodystyling

Bodystyling

Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.
pokračování článku...
Břišní PEKÁČ 01

Břišní PEKÁČ

Nezapomínejte na pohyb ani v zimním období! Cvičitelka Hanka Kynychová pro vás má pár cviků, díky kterým posílíte a zformujete problémové partie i doma. Balancujte!
pokračování článku...
kettlebell

Činky kettlebell

Už jste slyšeli o kettlebell? Do těchto zvláštních činek se speciální rukojetí je nyní zblázněná celá Amerika. Cvičení s kettlebell je vhodné zejména na posilování, ale hodí se i pro procvičování rovnováhy celého těla.
pokračování článku...
Cviky na hubnutí

Cviky na hubnutí

V tomto článků se podíváme na neúčinější cviky na hubnutí a na to, které aktivity vám pomohou shodit přebytečná kila.
pokračování článku...
Jak zpevnit celé tělo 16

Jak zpevnit celé tělo

Pro správné fungování těla je z dlouhodobého hlediska důležité zapojit více druhů aktivit – posilovací cvičení, aerobní aktivity, protahovací cvičení (např. jóga, pilates…), pohyb pro radost (zumba, míčové hry…), ale i odpočinek a relax. V každém případě byste se ale měla naučit poslouchat a vnímat své tělo a zařadit daný pohyb podle aktuálního pocitu.
pokračování článku...
2

Sestavička na štíhlé paže

Naše paže jsou ukazovány na odiv světu stále, v létě, v zimě, na jaře či na podzim, paže neschováme. Čím dál tím častější přání žen je mít štíhlé, pevné a hezky vytvarované ruce.
pokračování článku...
bodypump

Zacvičte si v létě

Bodypump – program, díky němuž zesílí celé tělo. Během 60 minut se stihnou procvičit všechny hlavní svalové skupiny a spálí se maximum kalorií. Rozehřátí se provádí vždy pouze s lehkými vahami.
pokračování článku...
V této sekci bylo nalezeno celkem 9 článků.