prvnípředchozí1 ... 10 11 12 13 14 ... 20 28dalšíposlední
Jarní běžecký manuál

Jarní běžecký manuál

Hoďte se do sportovního a vyrazte do rozkvetlé jarní přírody! Máme pro vás tři druhy tréninku, s jejichž pomocí můžete obohatit svoje běžecké výlety - ať jste v běhu úplný začátečník, anebo už máte v nohách pěkných pár kilometrů.
pokračování článku...
hbn12

Je lepší cvičit ráno, nebo večer?

Zkuste vybrat denní dobu tréninku podle druhu cvičení, na které se v daný den chystáte.
pokračování článku...
run

Je rozdíl mezi pohybem pro muže a pro ženy?

Všechny sporty můžete vykonávat společně, s tím, že ženský i mužský trénink má svá specifika a na ta bychom měli brát ohled. To vám však nebrání v tom, být spolu ve stejný čas na stejném místě.
pokračování článku...
hbn07

Je zumba vhodná zátěž na hubnutí?

Vše má vždy rub a líc a u zumby to platí dvojnásob. Zumbě dávám zelenou ze dvou důvodů:
pokračování článku...
běhací pás

Jen tak si zaběhat

Chcete spálit kalorie, shodit pár kil a zpevnit tělo? Pak zkuste běhat. A pokud zrovna není počasí, vyrazte do fitka, nebo si běhací pás pořiďte domů. Na vychytávky ohledně běhání jsme se zeptali trenérky zuzany bičíkové.
pokračování článku...
Jóga

Jóga

V józe je kladen důraz na plynulé přechody mezi jednotlivými pozicemi a na správnou techniku dýchání. Důležité jsou techniky pozic, jógové dýchání, relaxace a koncentrace, vnímání plynulosti pohybu a celkové uvědomování si sebe sama. Původní záměr jógy měl náboženský význam, mělo dojít k dosažení vyšších duchovních hodnot pomocí meditace.
pokračování článku...
Jóga + akrobacie = akrojóga

Jóga + akrobacie = akrojóga

Chcete se na svět podívat z výšky a vzhůru nohama, polechtat svou bránici a najít si pár nových přátel v tělocvičně? V tom případě musíte vyzkoušet nový sportovní trend - kombinaci jógy a akrobacie zvanou akrojóga.
pokračování článku...
yogavkancl05

Jóga v kanceláři

Zacvičte si přímo u pracovního stolu a ulevte tak ztuhlé šíji, protáhněte záda a zažeňte bolesti hlavy.
pokračování článku...
hbn02

Jsou lepší skupinové lekce, samostatné cvičení, či cvičení s trenérem?

Každé cvičení má něco do sebe a má své výhody a nevýhody. V prvé řadě záleží na povaze člověka, jeho možnostech a potřebách.
pokračování článku...
kalanetika

Kalanetika

Kalanetika byla dříve velmi vyhledávanou aktivitou, v dnešní době ji trochu zastiňují jiné druhy cvičení, nicméně stále patří mezi oblíbené sporty a můžeme se s ní setkat v různých úpravách a pod jinými názvy (například slow body – pomalé tělo). Kalanetika je sportem, který je založen na posilování ve statických polohách. Jeden cvik se skládá z malých plynulých pohybů, které mnohokrát opakujeme. Cviky většinou nejsou těžké, vyžaduje se ale jejich precizní provedení.
pokračování článku...
prvnípředchozí1 ... 10 11 12 13 14 ... 20 28dalšíposlední
V této sekci bylo nalezeno celkem 273 článků.