prvnípředchozí1 10 20 ... 25 26 27 28dalšíposlední
pilates

Cviky pilates II

Cvičení pilates je dnes velmi oblíbené mezi všemi generacemi. Jednu sérii cviků pilates jsme vám již přinesli. Pokud vás cvičení zaujalo, doporučujeme vám vyzkoušet i nové cviky. Tyto pilates cviky jsou vhodné zejména pro posílení břišního svalstva, čímž se posilují i záda a zlepšuje držení těla.
pokračování článku...
pilates

Cviky pilates pro pokročilé

Cvičení pilates zpevňuje zejména svaly na břiše a zádech, čímž pomáhá ke zlepšení držení těla. Při pilates je velmi důležité dýchání, dýchejte zhluboka a klidně nahlas. V článku vám přinášíme cviky pilates pro pokročilé. Cviky jsou ideální pro všechny, kteří už cvičení pilates vyzkoušeli a chtějí se posunout dál.
pokračování článku...
tehotenstvi2

Cviky pro těhotné

Pokud patříte mezi ty šťastné, které za chvíli přivedou na svět miminko, můžete vyzkoušet následující cviky pro těhotné.
pokračování článku...
dance aerobic

Dance aerobic

Dance aerobic je zábavnou formou klasického aerobicu. Vychází ze základních kroků aerobicu a je dále obohacen o taneční prvky, které do sestav vnášejí složitější a více taneční choreografie. Zpravidla se cvičí na melodickou hudbu, časté jsou také latinskoamerické rytmy.
pokračování článku...
Pozdrav slunci

Jóga - Pozdrav slunci

Jak jinak začít den než pozdravem slunci? Tato nejznámější jogínská sestava se cvičí na celém světě a má mnoho obměn. Pozdrav slunci výborně dodává tělu energii, a proto se doporučuje cvičit zejména ráno. Navíc je to velmi plynulé cvičení, které si rychle zautomatizujete.
pokračování článku...
Pozice Velbloud

Jóga cviky

Chcete si vyzkoušet jógu, ale nechce se vám chodit cvičit do studia? Nevíte, jak na to? Není lehké sestavit univerzální sestavu cviků jógy. Každému vyhovuje něco jiného a některé pózy se mu cvičí lépe v jiném pořadí než ostatní. Také proto nejsou následující cviky sestavou, jde spíše o inspiraci, jak obohatit své dosavadní cvičení, nebo si vyzkoušet nové pozice. Dnes vám představuje těchto pět jógových ásán: Velbloud, Válečník, Orel, Triangl a Strom.
pokračování článku...
Lotus

Jóga cviky 2

Jóga patří mezi nejoblíbenější cvičení v oblasti Body&Mind, proto jsme pro vás připravili pokračování tipů na cviky. Pokud jste si vyzkoušeli asány ze článku Jóga cviky, určitě oceníte i další pokračování. Tentokrát jsme si pro vás nachystali 6 asán - lotusový květ, pada hastasána, pluh, volavka a holub I a holub II. Ze cviků si můžete libovolně sestavovat vlastní sestavy podle chuti a vlastních potřeb.
pokračování článku...
jóga

Jóga cviky 3

Jóga patří mezi nejoblíbenější cvičení. Mezi její největší výhody patří, že jsou její pozitivní účinky prověřené staletími a navíc má dobrý vliv na psychiku, soustředění i náladu. Zacvičte si sérii jóga cviků!
pokračování článku...
jogalates

Jogalates

Jogalates (nebo i Yogalates) je nový cvičební styl, který kombinuje tisíciletími prověřenou jógu a desetiletí oblíbený Pilates. Jogalates se zaměřuje na posílení středu těla, zlepšení stability bederní páteře a dosažení pružného, ale zároveň silného těla.
pokračování článku...
kick-box aerobic

Kick-box aerobic

Kick-box aerobik patří mezi aerobní cvičení, které vychází z bojového umění. Při cvičení se kromě aerobikových cviků používají také údery, kopy, úniky a úhyby celého těla. Kick-box aerobik je výborný nejen na procvičení svalů dolních končetin, ale také na svalstvo břicha, paží a zad. Jedná se o velmi intenzivní cvičení, které je poměrně dost náročné na fyzickou kondici.
pokračování článku...
prvnípředchozí1 10 20 ... 25 26 27 28dalšíposlední
V této sekci bylo nalezeno celkem 273 článků.