prvnípředchozí1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 20 28dalšíposlední
kettlebell

Činky kettlebell

Už jste slyšeli o kettlebell? Do těchto zvláštních činek se speciální rukojetí je nyní zblázněná celá Amerika. Cvičení s kettlebell je vhodné zejména na posilování, ale hodí se i pro procvičování rovnováhy celého těla.
pokračování článku...
voda

Co (ne)jíst a (ne)pít při sportu

Několik hodin před výkonem už nejíte, abyste se vůbec mohla hýbat. Po sportu taktéž nejíte, to zase abyste nenabrala, co jste právě pracně vypotila. Chyba! Riskujete zdraví i přibírání.
pokračování článku...
bikram yoga

Co je to Bikram jóga?

Bikram yoga je dynamický 90-ti minutový program 26 póz Hatha jógy (fyzické jógy) a dvou dýchacích cvičení, který se praktikuje v sále dokonale vyhřátém na 42 °C. Každá z těchto pozic systematicky připravuje tělo na pozici následující, pořadí se nikdy nemění.
pokračování článku...
hbn03

Co je to CORE a proč je důležité jej procvičovat?

Snad nejčastěji používaným slovem v současném fitness je slovo CORE. A co znamená?
pokračování článku...
hbn15

Co je to funkční trénink a mohu díky tomuto cvičení také tvarovat postavu?

Funkční trénink je posilování s vahou vlastního těla. Podstatou pak je, aby tělo fungovalo tak, jak má. A musím říct, že je to opravdu fenomén současné doby, i když úplný nováček to zase není.
pokračování článku...
hbn08

Co je vlastně redukční trénink a jak by měl vypadat?

Redukční trénink je kondiční cvičení mírné až střední intenzity, jehož cílem je nejen odbourávání tuků, ale i tvarování postavy. Co se týká posilovny a redukčního tréninku, existuje několik variant, jak dosáhnout cíle. Často se používá kombinace kardia a posilovacího cvičení.
pokračování článku...
fit

Cvičební plán na míru

Potřebujete zpevnit tělo, zbavit se tuku na břiše nebo ze sebe shodit celodenní stres? Máme pro vás jednoduchý bodový systém, který vám pomůže dosáhnout cíle.
pokračování článku...
Cvičení doma s dítětem

Cvičení doma s dítětem

Rádi si hrajete se svým dítětem? Co k tomu ještě trochu zpevňovat problémové partie Vaší postavy? Spojili jsme příjemné s užitečným a výsledkem je efektivní cvičení doma s dítětem. Pohyby nejsou náhodné, ale účelné a tělu prospěšné. Při cvičení podporujeme hravost dítěte, zpevňujeme postavu a hubneme v problémových partiích.
pokračování článku...
cvik sna míči

Cvičení na míči

Máte doma balón na sezení? A napadlo vás využít tento rehabilitační míč o něco víc a začít na něm cvičit? Cvičení na míči je výborné pro posilování zad. Napomáhá správnému držení těla a tím vám pomůže v boji s bolavými zády. Cviky na míči lékaři doporučují lidem všech věkových kategorií, dětem, dospělým, ale i starším lidem a těhotným ženám. Vyzkoušejte následující cviky!
pokračování článku...
Cvičení podle DVD

Cvičení podle DVD: ano, nebo ne?

Jsou levná, dostupná a je jich na výběr opravdu nepřeberné množství. Cvičební DVD se zdají být dobrým řešením. Ale mají i své minusy. Jaké? To vám všechno prozradíme!
pokračování článku...
prvnípředchozí1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 20 28dalšíposlední
V této sekci bylo nalezeno celkem 273 článků.