prvnípředchozí1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 20 28dalšíposlední
pms

Cvičení podle menstruačního kalendáře

Závislost ženské psychiky na fázi menstruačního cyklu je všeobecně známá. A protože fyzická kondice je odrazem stránky psychické a naopak, bude měsíční cyklus nutně ovlivňovat i nastavení ve vztahu k fyzickým aktivitám a sportu.
pokračování článku...
Hruška

Cvičení podle typu postavy: hruška

Už si nevíte rady, na co se v tréninku zaměřit, abyste dosáhla ideálních proporcí? Zkuste cvičit podle toho, zda vaše postava odpovídá typu hruška, jablko, přesýpací hodiny nebo obdélník.
pokračování článku...
cvičení

Cvičení podle typu postavy: jablko

Už si nevíte rady, na co se v tréninku zaměřit, abyste dosáhla ideálních proporcí? Zkuste cvičit podle toho, zda vaše postava odpovídá typu hruška, jablko, přesýpací hodiny nebo obdélník.
pokračování článku...
cviceni

Cvičení podle typu postavy: obdélník

Už si nevíte rady, na co se v tréninku zaměřit, abyste dosáhla ideálních proporcí? Zkuste cvičit podle toho, zda vaše postava odpovídá typu hruška, jablko, přesýpací hodiny nebo obdélník.
pokračování článku...
cvičení

Cvičení podle typu postavy: přesýpací hodiny

Už si nevíte rady, na co se v tréninku zaměřit, abyste dosáhla ideálních proporcí? Zkuste cvičit podle toho, zda vaše postava odpovídá typu hruška, jablko, přesýpací hodiny nebo obdélník.
pokračování článku...
tehotna6

Cvičení pro těhotné

Těhotenství rozhodně není nemoc, ale mělo by být nejkrásnějším obdobím v životě. Žena, která čeká dítě se nemusí vzdávat svého oblíbeného cvičení. Naopak, pokud se celý život pohybu vyhýbala, je velmi vhodné, aby se mu věnovala alespoň v době, kdy čeká potomka.
pokračování článku...
overbally

Cvičení s overbally

Cvičení s overbally je kompenzační cvičení pomalejšího charakteru zaměřené na odstraňování vadného držení a svalové dysbalance těla s použitím overballů - malých míčů. Overball je pomůcka, která se používá v oblasti rehabilitace již delší dobu, ale do fitnesscenter se dostala poměrně nedávno. Jedná se o malý nafukovací pružný míček, se kterým se dá dělat řada posilovacích, protahovacích a vyrovnávacích cviků, které se dají cvičit doma i při různých cvičebních lekcích.
pokračování článku...
hbn05

Cvičení se sporttesterem: Pohled na jednotlivé zóny

Tepová frekvence odpovídá zátěži lidského organismu a při různé intenzitě zátěže, tělo vyžaduje různé energetické krytí, to znamená, že tělo spaluje buď cukry, nebo tuky. Podle toho dělíme TF do několika zón.
pokračování článku...
Cvičením proti fybromyalgii: Jak se vyrovnat s chronickou bolestí a únavou

Cvičením proti fibromyalgii: Jak se vyrovnat s chronickou bolestí a únavou

Život je pro vás o poznání těžší, když trpíte fibromyalgií. Lidi s touto diagnózou bolí všechno víc než ostatní. Tato chronická nemoc ovlivňuje doslova každou minutu života. Jste unavení, v hlavě máte místo myšlenek jakousi podivnou mlhovinu. Jak z toho ven?
pokračování článku...
aqua cycling

Cvičte ve vodě

Indoor cycling můžete cvičit i ve vodě. Celá hodina probíhá naprosto stejně jen s jediným rozdílem, a to že jste napůl ve vodě. Avšak vyvíjíte mnohem větší aktivitu a zvyšujete tělesnou kondici.
pokračování článku...
prvnípředchozí1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 20 28dalšíposlední
V této sekci bylo nalezeno celkem 273 článků.