Jak mám nejlépe procvičit problémové partie? Myslím zpevnit a tvarovat?

Osmdesát procent žen považuje za své problémové partie zejména oblast stehen, boků a hýždí. Právě u těchto částí těla se projevuje pomalý metabolismus a nepravidelné spalování tuků.

Proto je potřeba tyto oblasti procvičit, čímž dojde k prokrvení svalů a zvýšení metabolismu. Během cvičení je potřeba věnovat pozornost správné technice provedení cviku, vnímání svalové partie, kterou právě procvičuji, stále držet zpevněný střed těla a dodržovat pravidelné dýchání. Tvarování problémových partií je posilovací cvičení střední intenzity, vedoucí ke zlepšení svalového tonu a síly. Zpevňuje svalstvo břicha, paží, hýždí a dolních končetin.

Doporučuji cvičit s vlastní vahou těla či malou zátěží, 2 až 4 cviky na každou svalovou partii, vyšší počet opakování, které se odvíjí od vaší kondice – 15–30x. Pokud tyto cviky zařadíte do svého programu 2–3 týdně, můžete se těšit na zpevnění a vytvarování oblasti stehen, hýždí a boků.

Většina žen přichází do posilovny s tím, že nechtějí svaly, ale chtějí zpevnit postavu. Jenže bez svalů to, milé dámy, nejde. Chce to uvědomit si, že lidské tělo je tvořeno z asi 600 svalů, a tím pádem zpevnění bez svalů prostě neexistuje. Naopak, budováním svalové hmoty docílíte toho, že vaše tělo bude vyžadovat více paliva a tím pádem budete také lépe spalovat. Nemusíte se bát velkého svalového nárůstu, ženské tělo k tomu není uzpůsobeno, neprodukuje jako mužské tělo v takové míře testosteron, který má také vliv na růst svalové hmoty.


Článek je z kampaně Hubneme do plavek



Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.