Letní sportovky

Badminton
Kolik spálíte? 2018 kJ/60 min

Typicky letní sport. Vystačíte si s raketou a míčkem. Připravte se na to, že si při hře pořádně zaběháte, zaskáčete a protáhnete
celé tělo. Pokud badminton hrajete jen jednou začas a rekreačně, žádné velké přetížení vám nehrozí. Při intenzivním tréninku
však dochází k jednostranné zátěži (na straně hrající ruky) a je třeba ji náležitě kompenzovat.

Skákání přes švihadlo
Kolik spálíte? 1920 kJ/60 min


svihadlo

Jde o jedno z nejintenzivnějších cvičení, jak pálit kalorie a zlepšit kondičku. Nárazy při přeskakování švihadla jsou přitom kupodivu menší než při běhu. Přesto si pořiďte dobrou obuv a dobré švihadlo. Při jeho výběru se řiďte svou výškou. Při sešlápnutí švihadla uprostřed by vám oba konce měly dosahovat do podpaží.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.