LODNÍ LANA


Lodní lana

Kde vyzkoušíte: Holmes Place (www.holmesplace.cz)

Jde o náročný program, který lze cvičit buď jako ucelený, nebo jeho prvky zařadit do intervalového tréninku. Cvičí se s různě
dlouhými a tlustými lany. Cvičení s lodními lany můžeme rozdělit do tří základních kategorií. Zaprvé jde o švihovou metodu – se staticky upevněným lanem se manipuluje za konce formováním různých vln, švihů a hodů. Dále tahová metoda – lano ovinuté okolo tyče se tahá či svinuje pod různými úhly a v různých postojích. Nebo kombinovaný trénink. Existuje více než třicet různých cviků, které krásně procvičí celé tělo. A co vás čeká? S lany budete švihat o zem, tahat za ně, vlnit s nimi apod. Že to nevypadá jako nic
těžkého? Vyzkoušejte a věřte, že po hodině budete odcházet zplaveni (minimálně) jako po hodině spinningu.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.