Očima trenéra: Jaké chyby můžeme při cvičení dělat?

Současná doba nahrává sedavému zaměstnání, nepříliš aktivnímu životnímu stylu a stresovým situacím. V návaznosti na to je často vídanou chybou špatné držení těla, nesoustředěnost, špatné dýchání a nesprávná technika při provedení cviku.

Rozdílů ve cvičení žen a mužů je na první pohled spousta. Ženy jsou obecně v prostředí posilovny stydlivější a nerady se samy pouští do bojů s posilovacími stroji a činkami, takže převážná část žen raději navštěvuje studiové skupinové lekce, které jsou vedeny instruktory, nebo se věnují kardio zátěži na běhacích pásech, crosstrainerech, rotopedech aj. Jedním z dalších základních rozdílů je obava žen z nabrání svalové hmoty. Naopak muži tento bonus vyžadují. Také v oblasti strečinku je viditelný rozdíl, muži tuto stránku tréninku zanedbávají, kdežto ženy jsou mnohem zodpovědnější.

Pokud budete cvičit s dobrým osobním trenérem, vyvarujete se často dělaných chyb, trénink dostane šťávu a cvičení vás navede k vámi stanovenému cíli. Navíc trenér je i tím, který vás při cvičení motivuje, podporuje a hecuje, takže se přemůžete, i kdybyste to sami již dávno vzdali.


Článek je z kampaně Hubneme do plavek



Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.