Pilates

Cvičení pilates vzniklo na začátku 20. století a dnes je jednou z nejoblíbenějších sportovních aktivit, která stále získává nové příznivce. Pilates má protahovat a posilovat celé tělo. Důraz se u pilates klade na správné dýchání, soustředění a precizní provedení cviků.

zpev13

10 cviků na zpevnění

S rozcvičkou pilates rozhýbete páteř a posílíte svaly celého těla. Když se naučíte tuto jednoduchou sestavu, brzy se budete cítit jako znovuzrození.
pokračování článku...
pilates

Pilates

Metodu Pilates vytvořil ve 20. letech minulého století J. H. Pilates, který se inspiroval především ve starých kulturách. Principem Pilatovy metody je provádění určitých cviků za současného uvědomění si, jakým způsobem cvik působí. Dochází k zapojení svalu za pomoci dechové kontroly. Je důležité, aby všechny pohyby vycházely ze svalů centra tzv. power house (tzn. svaly břicha, beder a hýždí).
pokračování článku...
pilates

Pilates, jak ho neznáte

Cvičení vám zlepší držení těla, uleví od bolestí zad a krku a zpevní svaly. Víte ale, jak pilates vznikal, z čeho byly první stroje na cvičení a čím se liší od jógy?
pokračování článku...
Pilates

Pilates: Malý zázrak

Pilates, na rozdíl od mnoha jiných cvičebních technik, propojuje tělo a duši do jednoho celku. Jedno bez druhého nemůže fungovat, a proto je důležité se na každý cvik plně soustředit. Pilates je vhodný pro každý věk dětmi počínaje. Je ideální pro všechny, staré či mladé, pro lidi v kondici i bez, stejně tak pro ty s chronickými bolestmi, po úrazu nebo s astmatem. Je ideálním cvičením pro maminky po porodu, kterým pomáhá zpevnit střed těla, jenž je při těhotenství a porodu zvlášť namáhaný. Jde o program složený ze série asi 500 různých cviků.
pokračování článku...
Riegrovy sady

RIEGROVY SADY CENTRE

Nově otevřené prostory Riegrovy sady Centre nabízejí vítanou možnost sportovního vyžití, navíc v příjemném prostředí nádherného vinohradského parku. Centrum nabízí kurzy a sportovní kroužky, zejména pilates, aerobik a jógu a pro ty, kdo by se rádi protáhli jinou formou, nabízí také řadu tanečních kurzů (free dance, africký tanec a flamenco).
pokračování článku...
pilates

Cviky pilates II

Cvičení pilates je dnes velmi oblíbené mezi všemi generacemi. Jednu sérii cviků pilates jsme vám již přinesli. Pokud vás cvičení zaujalo, doporučujeme vám vyzkoušet i nové cviky. Tyto pilates cviky jsou vhodné zejména pro posílení břišního svalstva, čímž se posilují i záda a zlepšuje držení těla.
pokračování článku...
pilates

Cviky pilates pro pokročilé

Cvičení pilates zpevňuje zejména svaly na břiše a zádech, čímž pomáhá ke zlepšení držení těla. Při pilates je velmi důležité dýchání, dýchejte zhluboka a klidně nahlas. V článku vám přinášíme cviky pilates pro pokročilé. Cviky jsou ideální pro všechny, kteří už cvičení pilates vyzkoušeli a chtějí se posunout dál.
pokračování článku...
jogalates

Jogalates

Jogalates (nebo i Yogalates) je nový cvičební styl, který kombinuje tisíciletími prověřenou jógu a desetiletí oblíbený Pilates. Jogalates se zaměřuje na posílení středu těla, zlepšení stability bederní páteře a dosažení pružného, ale zároveň silného těla.
pokračování článku...
pilates3

Pilates cviky

Pilates je metoda podobná power józe, jedná se v podstatě o sloučení prvků klasického rehabilitačního cvičení a východních cvičebních systémů, z nichž nejvíce patrný je vliv jógy. Technika nepřináší zcela nové cviky, spíše se orientuje na západního člověka a zpřístupňuje mu vzdálené východní metody. Abyste si sami mohli vyzkoušet, zda je pro vás pilates to pravé cvičení, připravili jsme ukázku 6 různých cviků.
pokračování článku...
V této sekci bylo nalezeno celkem 9 článků.