Pokud chci hubnout, jak často bych měla chodit cvičit a co bych měla dělat?

Pokud chcete opravdu hubnout, musíte si uvědomit, že bez pohybu to opravdu nepůjde.

Obecné doporučení zní, cvičte kratší dobu, ale častěji. To znamená, zařaďte do svého denního režimu mnohem více aerobního pohybu, choďte, běhejte, plavte, jezděte na kole, na bruslích, běžkujte, a to co nejčastěji. Věnujte se zkrátka pohybu, který je nám lidem co nejpřirozenější a nejbližší. Nemusíte si u něj zrovna připadat jako vojáci na drilu. Takže čím častěji se budete hýbat, tím lépe se vám bude hubnout a tím lépe se také budete cítit.

U všech takovýchto aktivit (tedy aerobních cvičení – chůze, běh apod.) je důležité si hlídat tepovou frekvenci, která by neměla překročit 50–60 % maximální hranice. Efektivní cvičení navíc bude, pokud se pokusíte hýbat 4x týdně alespoň 20–30 minut a tyto aerobní aktivity doplníte o cviky na zpevnění střed těla – tedy CORE.


Článek je z kampaně Hubneme do plavek



Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.