Posilovací cviky 2

Jednu sérii posilovacích cviků už jsme vám přinesli. V tomto článku si můžete přečíst další nápady na cvičení, tentokrát zapojíte více činky a relaxační míč. Posilíte hlavně ruce, ale řada přijde i na břicho.

Cvik v leže na balónu

Při tomto cviku posílíte hlavně paže, díky relaxačnímu míči se vám bude cvičit velmi příjemněji

Provedení cviku

  • Položte se lopatkami na balón.
  • Činky zvědněte nahoru jako modelka, mějte je natažené, činky u sebe.
  • Ruce pomalu rozpažte.
  • Vraťte je opět k sobě.
  • Opakujte dvakrát po šesti sériích.

Posilovací cvik ve stoje

S míčem můžete posilovat i ve stoje, balón vám bude sloužit jako pomůcka pro udržení rovnováhy.

  • Postavte se k míči a opřete se o něj jednou rukou.
  • Vemte si do ruky činku, ruku připažte k tělu.
  • Ruku s činkou zvedejte od sebe směrem nahoru.
  • Zastavte, až budete mít činku zhruba u pasu.
  • Opět připažte.
  • Opakujte dvakrát po šesti sériích, pak ruce vyměňte.

Posilování rukou bez míče

Nyní na chvíli balón odložte a vyzkoušejte posilování bez něj. Doporučujeme cvičit na podložce.

  • Postavte se, nohy dejte k sobě.
  • Do rukou si vezměte činky.
  • Ruce mějte volně podél těla.
  • Otočte je tak, aby dlaně směřovaly před vás.
  • Zvedejte ruce a zároveň je ohněte v lokti.
  • Dejte si je zhruba do výšky obličeje, stále mějte ruce ohnuté v lokti, dlaně teď směřují k vám.
  • Z této polohy ruce stále ohnuté roztáhněte na šířku ramen, dlaně budou směřovat opět před vás.
  • Ramena tlačte dolů, stůjte rovně!
  • Předloktí otočte směrem dolů, dlaně tedy budou směřovat opět k vám, tak jako modelce na obrázku.

Cvik na břicho

Mezi posilováním rukou si můžete dát chvíli pauzu a procvičit břišní svaly. Zkuste originální sklapovačky s balónem. Upozorňujeme, že pro vás můžou být hlavně zpočátku trochu obtížné.

  • Lehněte si zády na podložku, zvědněte nohy a ruce do výšky.
  • Relaxační balón si upěvněte tak, abyste ho drželi mezi nohama a rukama.
  • Začněte se pomalu zvedat jako když děláte sklapovačky, balón musí zůstat ve své poloze.
  • Vraťte se na podložku.

Posilovací cvik na balónu

Na závěr svého cvičení se vraťte opět na balón a procvičte ještě jednou paže.

  • Položte sebřichem na balón, do rukou si vezměte činky.
  • Zvedejte ruce od sebe na šířku ramen, ruce budete mít ohnuté v lokti.
  • Opakujte desetkrát.

 
 
 
 

Další články k tématu


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.