Štíhlou postavu si udržuji sportem: Olga Lounová

Pro zpěvačku Olgu Lounovou se pohyb stal součástí života. Nechte se inspirovat jejími zkušenostmi a zkuste to s ní.

THAJSKÝ BOX

Olga Lounová

Herečka a zpěvačka
věk: 33 let
váha: 57 kg

Olga je sportovkyní tělem i duší téměř celý svůj život. „V patnácti letech jsem začala kupovat časopisy o zdravé stravě a fitness.

Cvičila jsem průběžně, ale akrobacii a sporty, které teď dělám, jsem objevila až později. A také jsem zjistila, že to může být opravdu zábava a vášeň,“ říká Olga, která momentálně dělá hned několik věcí – tančí pole dance a twerk, občas zajde do posilovny, na běhací pás nebo na crossfit. Také se ráda potápí a už několik let jezdí rallye. Její vášní je však thajský box. „Dlouho jsem slýchala, že thajský box je ten nejlepší kondiční trénink. Když jsem potkala svého trenéra, rozhodla jsem se, že do toho půjdu, protože na koncertech potřebuji výbornou kondici. Baví mě, jaká je to dřina. Vždycky se u toho skvěle odreaguji, protože už po pár minutách ze mě lije pot a nemám čas na špatné myšlenky,“ vysvětluje Olga.

Když ji čeká náročné turné, trénuje i třikrát týdně. Během intenzivního soustředění ale maká každý den. „Naposledy jsem byla v březnu s Petrem Macháčkem a Danem Landou v Thajsku. Petr tam jezdí s celou svou reprezentací, tak jsem se rozhodla, že se k nim připojím.“ Olga má individuální tréninky a nejraději má takzvané lapování, které se dělá s trenérem. Do ringu ani do soubojů nechodí.

Olga se o sportu také ráda baví – i proto si v dubnu založila na Facebooku stránku Výzva pro holky, která už má slušnou fanouškovskou základnu. „Baví mě ostatní motivovat a také sledovat výsledky, kterých lze dosáhnout. Přesvědčila jsem se o tom, že všechno máme v hlavě, a to i svou postavu – jakou si ji uděláme, takovou ji máme. Samozřejmě si těžko prodloužíme nohy, ale štíhlá postava není zase taková dřina. Když se budeme cpát koblihami, bude z nás kobliha, což ale samozřejmě neznamená, že si občas koblihu nemůžeme dát.“ A jaké je její doporučení pro ostatní ženy? „Nejlepší je nechat se motivovat ostatními.

Nebát se a vyrazit na nějaké skupinové cvičení. Zjistíte, že tam chodí silnější, menší, štíhlejší, starší, prostě různé typy žen. Všechny jsou ale krásné díky své snaze něco dělat. Neznám lepší motivaci k tomu, přijít příště znovu, než když vidíte tu radost v jejich očích po pár minutách pohybu. Pokud se vám ale prostředí nezdá, zajděte jinam. Nebo si na YouTube najděte cvičení, které vám bude vyhovovat.

Dá se tam toho najít tolik.
I my s Výzvou pro holky natáčíme krátká videa pro ty, které si nemůžou dovolit platit hodiny nebo se z časových důvodů nedostanou mimo domov.
Každý si tam najde své, ať už začátečnice, nebo ženy, které jsou již zvyklé cvičit.“


Článek vyšel v časopise Dieta 10/2014.


Byl pro Vás článek užitečný?