Veslování nebo pádlování


Veslování

Kolik spálíte?
2520 kJ/60 min

Na vodě spálíte více než při spinningu! Posilují hlavně ruce, ramena a záda. Ale zabírá i břicho a v některých úsecích také nohy. Po doražení do cíle se nezapomeňte pořádně protáhnout, ideální je celá série strečinkových cviků. A při pádlování střídejte strany, jen tak nedojde k přetížení jedné strany těla.

In-line bruslení

Kolik spálíte? 1700 kJ/60 min

Skvělý aerobní sport vhodný pro redukci tuků. Naučit se na inlajnech není nic těžkého, a pokud kolem sebe nemáte zkušeného bruslaře, poohlédněte se po škole in-line bruslení. Pro začátek úplně stačí, když se naučíte bruslit na rovině a bezpečně brzdit.
Namáháte a zpevňujete při tak především nohy a zadeček. Výdej energie je celkem velký. V každém případě si nezapomeňte pořídit chrániče a helmu.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.