Zaměřeno na břicho: Břišní pekáč

Útlého pasu se dá dosáhnout různými způsoby. Oslovili jsme zkušenou instruktorku Hanku Kynychovou, která nám prozradila, jaký je její recept.

ZAKLADATELKA BŘIŠNÍHO PEKÁČE

Hanka Kynychová, 46 let

SÍLA BŘIŠNÍHO PEKÁČE

K sestavení tréninku inspiroval Hanku špatný pocit z vlastního břicha, které se jí vždycky podařilo vyrýsovat díky vlastní sestavě cviků. Tu se rozhodla rozšířit mezi další ženy. Základní myšlenkou cvičení je zpevnění pánevního dna, o které by se měla starat každá žena.

JAK NA ŠTÍHLÉ BŘICHO

Břišní pekáč se cvičí pomocí váhy vlastního těla. Neposkakuje se při něm, protože pro ženy, které mají problém s pánevním dnem, to není příliš vhodné. Břišní pekáč začíná strečinkem a poté se posilují břišní svaly a pánevní dno.
Cviky jsou zaměřené na zpevnění svalů celého těla, zpevnění a posílení břišních svalů (přímé, šikmé) a na zpevnění pánevního dna.

SUPER CVIK

Protisměrný balanční cvik na posílení vnitřních úponů a svalů

Postavte se na jednu nohu. Ploska chodidla se pevně opírá o tři body země – palcem, malíkem a patou tlačí do země. Druhou nohu zvedneme a pokrčíme v koleni.

Špička je volná. Protilehlou paži od nohy položíme na vnitřní stranu stehna a silou do sebe tlačí dlaň a vnitřní strana stehna po dobu dvaceti vteřin.

Pro udržení stability zpevněte hýžďový sval, bedra a břišní svaly. Totéž opakujte i na druhé straně. Celkem 3x na každé straně.

VÍCE O TRENÉRCE…

Zkušená trenérka vymyslela několik tréninkových programů a založila internetovou televizi na cvičení (www. hejbejse.tv). Instruktorství se věnuje 25 let. V současné době cvičí až dvanáct hodin týdně. Právě školí instruktory na novou lekci Postava snů. Jde o hodinové funkční tréninky, které se budou cvičit v jejím fitness centru v Modřanech.


Článek vyšel v časopise Dieta 1/2015.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.