Zaměřeno na břicho: Fitness

Útlého pasu se dá dosáhnout různými způsoby. Oslovili jsme zkušeného instruktora Víta Živného, který nám prozradil, jaký je jeho recept.

FITNESS PROFESIONÁL

Vít Živný, 27 let

FITNESS SÍLA

Největší výhodou cvičení ve fitness centru je dostupnost pomůcek, díky kterým je trénink atraktivnější.
Fitness centra nabízejí i skvělé zázemí a možnost kdykoli se obrátit o radu na fitness trenéry.

JAK NA ŠTÍHLÉ BŘICHO

Důležitá je kombinace cvičení – zdravá strava – spánek. Co se týká cvičení, je třeba zkombinovat posilovací trénink a aerobní aktivity. Spousta lidí si neuvědomuje, že břicho je partie, která je přítomna u každého cviku. Když vezmete do ruky činku a uděláte dřep, břicho se může hned zapojit.

SUPER CVIK

Podpor na předloktí s oporou o kolena

Stabilizační poloha, ve které trénujeme výdrž. Klekněte si a přejděte do pozice na loktech, které držte kolmo pod rameny.
Pomalu zvedněte pánev i trup a narovnejte páteř. Pozor, neprohýbejte se v bedrech.

Vydržte deset nádechů a výdechů.

VÍCE O TRENÉROVI…

Profesionální trenér se sedmiletou praxí, který se zaměřuje i na zdravotní cvičení. Kromě běžných klientů trénuje i bývalého Muže roku Martina Zacha, kterého připravuje na paralympiádu v roce 2016.


Článek vyšel v časopise Dieta 1/2015.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.