Zaměřeno na břicho: Jóga

Útlého pasu se dá dosáhnout různými způsoby. Oslovili jsme zkušeného instruktora Václava Krejčíka, který nám prozradil, jaký je jeho recept.

JOGÍNSKÝ GURU

Václav Krejčík, 43 let

SÍLA JÓGY

Při pravidelném cvičení jógy protáhnete a posílíte celé tělo pomocí jednoduchého a přirozeného pohybu. Díky jógovému dechu zase skvěle zklidníte hlavu a uvolníte mysl.

JAK NA ŠTÍHLÉ BŘICHO

Je spousta ásan, při kterých se dají posilovat břišní svaly. Při cvičení jógy navíc dochází uvnitř těla k aktivování správného metabolismu a endokrinních procesů, které ovlivňují hubnutí. Díky těmto účinkům se pak mění i chutě a člověk, který cvičí jógu, tak začne postupně upravovat i stravu.

SUPER CVIK

Pozice loďky

Ásana vychází z pozice vsedě. Nohy jsou zvednuté v úhlu 45 stupňů a paže směřují podél nohou – díky tomu je pozice v rovnováze. Nedovolte páteři povolit a vydržte pět hlubokých nádechů a výdechů. Pro ztížení pozice můžete přidat prvek střihání nohama.

VÍCE O TRENÉROVI…

Nejznámější instruktor jógy a powerjógy v Čechách se józe věnuje čtrnáct let.
V únoru odstartuje na internetové televizi věnující se józe (www.jogavirtual. cz) Energy Challenge – 20denní kurz na podporu energie, hubnutí, tvarování a detoxikaci těla před jarní rovnodenností. Po absolvování měsíčního meditačně-cvičebního pobytu v Indii mu v únoru vyjde knížka Jóga, dýchání a meditace aneb Ztracen a nalezen v Indii.


Článek vyšel v časopise Dieta 1/2015.


Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
K článku zatím nejsou žádné komentáře. Chcete-li vložit komentář, klikněte na tlačítko Nový komentář.