Zdravotní cvičení

Zdravotní cvičení je vyhledáváno zejména těmi, kdo mají problémy s určitými partiemi - nejčastěji jsou to záda. Zdravotní cvičení pomáhá obnovovat správné držení těla a rovnováhu. Cvičení na záda se provádí v tělocvičnách či sálech, většinou se nepotřebuje ani žádné speciální zařízení či nářadí.

cvik sna míči

Cvičení na míči

Máte doma balón na sezení? A napadlo vás využít tento rehabilitační míč o něco víc a začít na něm cvičit? Cvičení na míči je výborné pro posilování zad. Napomáhá správnému držení těla a tím vám pomůže v boji s bolavými zády. Cviky na míči lékaři doporučují lidem všech věkových kategorií, dětem, dospělým, ale i starším lidem a těhotným ženám. Vyzkoušejte následující cviky!
pokračování článku...
záda1

Cviky na záda

Asi to všichni znáte, cviky na záda si každý užil v dětství v povinném tělocviku. Málokoho však tenkrát napadlo, že mu jednou ty nudné cviky budou chybět! Záda jsou však po celý den velmi namaháná. Nosíte kabelku na jednom rameni? Hrbíte se? Sedíte často u počítače? V tom případě vaše záda přímo volají po úlevě. Nebojte, tentokrát už to nebude nudné cvičení v tělocvičně. Pusťte si příjemnou hudbu a zacvičte si cviky na záda doma. Budete se cítit báječně.
pokračování článku...
noha

Procvičte si nožní klenbu

Naše nohy mají dvě funkce: nesou hmotnost našeho těla a umožňují nám ten nejjednodušší pohyb, a sice chůzi. Nožní klenba má vliv na mnohé, a proto se na ni tentokráte zaměříme. Hodí se to zvláště teď v létě.
pokračování článku...
PROTÁHNĚTE SVÉ TĚLO!

PROTÁHNĚTE SVÉ TĚLO!

A to pomocí SM systému, který vychází ze spojení slov „funkční stabilizace“ a „mobilizace“. Vaše záda vám budou už napořád vděčná!
pokračování článku...
REDCORD - věšák na bolesti zad a kloubů

REDCORD - věšák na bolesti zad a kloubů

Ráj na zemi - tak hodnotí některé prvky závěsného cvičení REDCORD ti, kteří ho už vyzkoušeli. Zdání klame. Terapeutické rehabilitační cvičení se v rukou vyškoleného instruktora může změnit v pořádnou „makačku“. A v této univerzálnosti tkví jeho kouzlo.
pokračování článku...
UVOLNĚTE SE, PROSÍM…

UVOLNĚTE SE, PROSÍM…

Víte, že v průměru využíváte dechovou kapacitu jen z 20 %? A přitom správným dýcháním můžete omezit stres, zbavit se trémy, zlepšit koncentraci, ale třeba i vytvarovat bříško. Jen umět dýchat správně. Například s pomocí dechové techniky udždžají!
pokračování článku...
Záda bolesti zbavená

Záda bolesti zbavená

Udržovat páteř ve správné poloze a zajišťovat její pohyb je úkol vyžadující dokonalou souhru zúčastněných svalů. K narušení této souhry zpravidla dochází, pokud svaly dlouhodobě přetěžujeme sedavým stylem života i jinak. Leccos se přitom dá zachránit „obyčejným“ cvičením.
pokračování článku...
zdravotni cviceni

Zdravotní cvičení

Zdravotni cvičení je speciálně zaměřené cvičení, které může sloužit ke zlepšování fyzické kondice, redukci nadváhy, protažení zkrácených svalů, či nácviku správného držení těla. Cvičitelé jsou většinou vyškolení fyzioterapeuti, nebo lidé, kteří mají speciální školení pro zdravotní cvičení. Zdravotní cvičení je velmi vhodné pro lidi se sedavým zaměstnáním, bolestmi zad, nadváhou, vadným držením těla, při poruchách koordinace pohybů, nebo pro každého, kdo si chce udržet dobrou kondici do vysokého věku.
pokračování článku...
V této sekci bylo nalezeno celkem 8 článků.